Geoblog.pl    transazja2011    Podróże    Transazja 2011    Zamyn-Uud - przejście graniczne Mon/Chi do Earlian

Zamyn-Uud - przejście graniczne Mon/Chi do Earlian

Mongolia
Mongolia, Zamyn-Uud

NOTA z trasy:
Zaspani, po kolejnej krotkiej nocy (czuwaniu na peronie na srodkowonocne polaczenie), wychodzimy z plackarty i zlapani za kolnierz pedem leicy do podstaionego Lazika. Na Border, na border - da da. ledno wskoczytlem, a my juz na szutrze ostra jazda by zajac jaknjlepsze miejsce w kolejce na granice. Nie wiem czy to rodzaj atrakcji dla miejscowych, czy taki sposob bycia. Takiej przepychanki, wywijania kierownica, przecikania sie.. nie widzialem. A najlepsze ze w wiekszosci tyo kobiety za kierownicami. Ponad 3 h "zabawy" o poranku. I szok... CHINY

Michał i Asia
Michał i Asia - 2011-04-03 17:16
Fascynuje nas miejsce, w którym pożegnasz się z Czyngis Chanem i powitasz Towarzysza Mao. Jeżeli tylko uda Ci się wyściubić nos z pociągu, przyślij nam kartkę z tego miejsca na Kościelną. Przywieź do kraju trochę końskiego mleka - ale tylko pasteryzowanego ;)