Geoblog.pl    transazja2011    Podróże    Transazja 2011    Wstęp - czyli komu komu kartkę z...

Wstęp - czyli komu komu kartkę z...

Polska, Poznań

Witajcie,
jesteście na podróżniczym blogu spisanym z dobrze zaparzonych fusów. Nakreślona trasa podaje miejsca, które odwiedzimy i przewidywany (raczej do Irkucka pewny) czas przebywania. Do Was należy oznaczenie miejsc, z których chcielibyście dostać kartkę pocztową. Możecie zrobić to na trojaki sposób:
1) wstaw komentarz pod wybranym miejscem akcji i okraś go imieniem, a pełny adres prześlij na e-mail:binkowski.piotr@gmail.com (polecam)
2) napisz e-mail na binkowski.piotr@gmail.com (lub do Cyleja)
3) napisz SMS na mojego priv (606421918) - > w ostateczności
MACIE CZAS DO PIĄTKU 22:49, 01.04.2011 - i nie żartuję. Po tej godzinie zapewne zacznę przygodę z reisefieber. Każdy z Was ma jedno miejsce (wyjątek dla mojej siostry i MA ;)) - i niech nie będzie to sztandarowy Szanghai albo Pekin - po drodze jest wiele innych magicznych miejsc, np. Warszawa. POFANTAZJUJCIE. w komentarzach umieszczajcie swoje uwagi o miejscu, atrakcje kore polecacie czy znajomych u których można by się przekimać.

Czas start!

PS. Od Moskwy do Irkucka oznaczyłem miejsca dłuższych postojów Transsiba (od 10 do 40 min). Wysłanie kartki obarczone ryzykiem kolejki po znaczek. Ale będziemy próbować, więc zaznaczajcie śmiało! Aktualizacja bloga planowana co ok. 5 dni (Moskwa, Irkuck, Ulan Bator, Pekin, XIAN, SHA). Przyjmuję zamówienia na zupki chińskie ;)