Geoblog.pl    transazja2011    Podróże    Transazja 2011    Naushki - przejście graniczne Rosja/Mongolia

Naushki - przejście graniczne Rosja/Mongolia

Rosja
Rosja, Наушки

Wysiadłszy z pociągu traperzy przystaną wzdłuż drogi w oczekiwaniu na spragnioną rozmowy o Polsce i okolicach blond-włosowatą, długonogą o przykrótkiej spódniczce "twarz" reklamy staników push-up z wolnym miejscem tuż obok i tuż za plecami. Prawdopodobnie w oczekiwaniu, rozmarzeni Traperzy przepuszczą OKAZJĘ grając w kamień piasek butelkę o to magiczne miejsce tuż obok.
Autostop jest niezbędny przy sprawnym przekroczeniu granicy Ros/Mon. Po drugiej stronie Traperzy dosiądą pociągu i jazda jazda do stolicy (chyba że zmotoryzowana piękność pociągnie z nami dalej).

Jeśli chcesz dostać kartkę uchwycającą ten moment WSTAW KOMENTARZ pod tym wpisem ze swoimi danymi adresowymi.
(w miarę możliwości prosimy o dotacje na znaczek - > patrz opis akcji: Podróżowanie na kartki)

Nota:
od razu przyklejamisie do mongolskiej babci i jazda jazda na granicę taxi (50RUB). Perzejcie graniczne 2 taxi - 250 RUB(os) z dojazdem do SB